بازسازی، دکور داخلی و انواع سبک های آن

دکوراسیون داخلی چیست؟ معرفی فضا های دکور داخلی

معنای معنی در فرهنگ لغت دکوراسیون داخلی آکسفورد "همگام سازی است که به منظور ایجاد جلوه های رنگارنگ ، اثبات و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه طراحی شده است."


دکوراسیون داخلی نیز مانند سایر هنرها دارای سبک و سیاق و اصولی است که مورد توجه قرار می گیرد و نیازهای هر دوره ایجاد می شود.


دکوراسیون داخلی در واقع ایجاد فضا است ، فضایی که برای زیبایی و اثربخشی لازم است. با ترکیب اصول و عناصر تخصصی معماری داخلی با حس زیبایی ، طراح فضایی ایجاد کرد که دارای هویت ، نیازها ، ادراکات و خواسته های طرف مقابل است.


بر این اساس ، دکوراسیون داخلی فضاها بسته به نوع کاربری و عملکرد متفاوت است ، که توضیح خواهم داد.


دکوراسیون داخلی منزل در شیراز


دکوراسیون داخلی منزل شامل کلیه اجزای داخلی ساختمان مانند دکوراسیون اتاق خواب ، دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی ، دکوراسیون آشپزخانه و دکوراسیون حمام و توالت می باشد.


دکوراسیون داخلی منزل یکی از عناصر و عناصر متفاوتی است که هریک از آنها نیاز به توجه زیادی دارد. برای طراحی دکوراسیون منزل لازم است ابتدا به منطق اصلی و اصلی دکوراسیون داخلی توجه شود. هماهنگی و هماهنگی در همه عناصر مانند رنگ ، نور و نور ، بافت ، فرم و قسمتهای ثابت دیوار ، سقف و کف مه در اوج خود به فضایی دلپذیر و مسحور کننده می رسد.


یک دکوراسیون ساده و ارزان نیز اگر از اصول معماری داخلی به درستی پیروی کند بسیار جذاب و چشم نواز است.


در دکوراسیون داخلی خانه می توانیم هر قسمت از خانه را به سبکی مجزا و متفاوت تزئین کنیم که به نوع سلیقه و دیدگاه هنری هر فرد معتقد است و به عبارتی در طراحی از سبک گلچینگرا پیروی می کند. خانه ما.


از مهمترین عناصر در دکوراسیون داخلی در شیراز می توان به جادوی رنگ اشاره کرد ، رنگها باعث ایجاد حس در رضا روح می شوند ، احساس فضا و محیط را گرم و صمیمی و آرام و یا برعکس ، ایجاد محیطی بی روح ، کسل کننده و کسل کننده ، رنگهای مستقیم تأثیر آنها روانی بر ذهن و روح انسان دارد.


در دایره رنگها ، هر یک از رنگها معنی خود را دارند و تأثیر متفاوتی دارند که بهتر است با توجه به روحیه و نگرش فرد در دکوراسیون منزل انتخاب شوند ، رنگهای بعدی بعد از حجم و حجم هستند و فضا را متغیر نشان می دهند به


نورپردازی و روشنایی نیز بسیار مهم و حیاتی هستند زیرا نور قدرت درک بصری را افزایش می دهد و در اشیاء ، بعد ، شکل و شکل احساس می شود. نورپردازی نمی تواند واقعیت را ایجاد کند و نشاط و انرژی خاصی به فضا ببخشد.


نوع پوشش دیوار نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای تزئین دیوارها ، از مواد یا مصالح مختلف ، بسته به سبک و نوع دکوراسیون منزل خود استفاده کنید ، برای این منظور ، می خواهم از پیشنهادات طراح شما استفاده کنم.


نوع ، شکل و فرم سقف نیز مهم است زیرا بعداً به فضا هویت می بخشد. کفش مناسب را انتخاب کنید و توجه به آن را فراموش نکنید.


اساساً ، کنار هم قرار دادن درست این عناصر یک چالش هیجان انگیز است که کل فضای داخلی را متحد و متحول می کند و محیط آن است که فعالیت های ذهنی و جسمی شما را حذف می کند.


دکوراسیون سالن پذیرایی


ما به شما در طراحی دکوراسیون داخلی خانه کمک می کنیم ، از جمله چیدمان توجه در همه خانه ها چیدمان و دکوراسیون سالن پذیرایی است ، ما ایرانیان مهمان نواز همیشه از بهترین امکانات خانه در سالن پذیرایی خود استفاده می کنیم ، با این حال و با توجه به آداب و رسوم گذشته ، دکوراسیون سالن پذیرایی را بیش از هر جای دیگری در خانه به خاطر بسپارید.


دکوراسیون اتاق خواب


اتاق خواب در دکوراسیون خانه به پناهگاهی امن و منطقه ای ویژه برای استراحت و خواب تبدیل می شود که در پایان یک روز سخت به آن پناه می برم و کارهای شخصی و استراحت خود را انجام می دهم. خواندن کتاب در آرامش و خرید بدون دغدغه نیاز به طراحی دکوراسیون مناسب برای ایجاد احساس دارد. نحوه تزئین اتاق خواب ، رنگ ها ، پارچه ها و مصالح استفاده شده ، مبلمان و سبک طراحی کلی بر روحیه افراد و تغییر احساسات راحت تر و آرامش بخش تر است.


دکوراسیون سرویس بهداشتی


طرح های مینیمال و مدرن چشم نواز و آرامش بخش هستند و در بسیاری از حمام ها و توالت ها استفاده می شوند. خطوط ساده یک دکوراسیون ساده ایجاد می کنند و چنین فضاهایی به دور از هرگونه آشفتگی است. با وجود چنین فضاهایی ، فرد می تواند یک روز خوب را شروع کند یا روز را با یک خواب سبک به پایان برساند. بنابراین ، برای زیبایی های کوچک ، ما به جزئیات غیر ضروری نیاز نداریم.


دکوراسیون داخلی تجاری


همانطور که می دانم ، در فضای داخلی ، از عناصر جدیدی مانند نور ، رنگ ، حجم ، بافت و غیره استفاده می شود ، نحوه ترکیب و بارگذاری این عناصر با هم تفاوت استفاده را نشان می دهد. به عنوان مثال ، در طراحی دکوراسیون کافی شاپ ، باید از رنگ های مرطوب و نور کمتری نسبت به دکوراسیون فست فود استفاده کرد ، زیرا فرد در محیط کم نور احساس تنهایی و سکوت بیشتری می کند ، یا در طراحی دکوراسیون اداری ، متفاوت است. باید از نسبت رنگ استفاده شود. تا جایی که مقامات رسمی نشان می دهند باید از دکوراسیون مسکونی استفاده شود و همچنین از موادی که کمترین بازتاب صدا را دارند استفاده شود. آنچه در اینجا مهم است این است که شکل و طراحی محیط به گونه ای است که هویت محل را به درستی بیان می کند و حس آرامش خوبی را برای ما به ارمغان می آورد.


دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه


انتخاب دکوراسیون زیبا برای مغازه یا فروشگاه یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای شود ، زیرا مغازه ای با طراحی داخلی شیک و ویترین زیبا می تواند خریدهای بیشتری انجام دهد.


دکوراسیون مغازه یا فروشگاه یک عامل بسیار مهم برای خرید مشتری است. نحوه طراحی مغازه به نوع ، تعداد و ابعاد محصولات و اندازه مغازه ارتباط مستقیم دارد.


اگر شما صاحب یک مغازه کوچک هستید ، می توانم مغازه کوچک را با کمی خلاقیت در دکوراسیون طوری طراحی کنم که مشتری در نگاه اول جذب مغازه شما شود و طراحی داخلی مغازه او را تحت تأثیر قرار دهد و او خرید کند از مغازه کوچک استفاده کنید. لذت خواهید برد.


طراحی دکوراسیون مغازه و طراحی ویترین مغازه و طراحی نمای مغازه ، اگر به درستی انجام شود ، می توانم توجه داشته باشم که افراد زیادی را به مغازه شما جذب می کند و افزایش می یابد و تردد بیشتر در انتخاب طراحی داخلی و طراحی بیرونی انواع مغازه ها بهتر است حساسیت لازم و استفاده از متخصصان در این زمینه.


دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ


طراحی دکوراسیون رستوران مساله مهمی است که هنگام راه اندازی رستوران باید به آن توجه کنید ، به خصوص اگر به طراحی داخلی رستوران شیک و زیبا توجه داشته باشید ، باید توجه را به خود جلب کند.


در برخی از رستوران هایی که وارد نشدند ، طراحی رستوران ناپدید شد. طراحی این رستوران ها بستگی به نوع غذا و فرهنگ آن کشور دارد.


انتخاب سبک دکوراسیون رستوران یکی از مهمترین نکاتی بود که باید به آن توجه کنید و پس از انتخاب سبک دکوراسیون رستوران های کوچک و بزرگ ، می توانید وسایل را آماده و مرتب کرده و فضای رستوران را تزئین کنید.


به طور کلی ، طراحی رستوران به دو قسمت طراحی داخلی و طراحی بیرونی رستوران تقسیم می شود.


دکوراسیون داخلی اداری


بسیاری از ما هر روز ساعت های طولانی را خارج از خانه می گذرانیم ، محل کار هر فرد خانه دوم او است. محیط کار استاندارد و کاربر پسند دغدغه مدیران شرکت و صدها معمار و طراح داخلی است. مانند رنگ ، نور ، مبلمان و لوازم در اولویت هستند ، بنابراین می توانم رنگ را به عنوان اولین عنصر موثر در هر مکانیک ذکر کنم. این عنصر در هر قسمتی از سقف ، دیوار ، کفش ، مبلمان ، لوازم جانبی کاربردی و تزئینی قابل مشاهده است. استفاده صحیح از این ویژگی در محیط کار باعث ایجاد فضایی جذاب و آرامش بخش خواهد شد.


در طراحی دکوراسیون اداری ، افزایش زیبایی در چیدمان فضا نیز از نظر کاربردی ، بصری و صوتی بسیار مهم است. بعداً در واحدهای اداری به جای استفاده از مصالح ساختمانی در فضای جدید ، از پارتیشن استفاده می شود زیرا از آن استفاده نمی شود و تغییر و تغییر آسان در طراحی فضاهای کوچک نیز می تواند قفسه و بی توجهی محسوب شود که در آینده به دلیل کبودی فضا آشفتگی و بی نظمی کمتری را در محیط احساس خواهد کرد.


من همچنین می توانم از طریق سقف کاذب آکوستیک از طریق صدا استفاده کنم ، یا پارکت در کف سایر مصالحی که بازتاب ضعیف تری دارند و کار را گرفته اند جایگزین شده است. نور بیش از حد در تمرکز اختلال ایجاد می کند و به چشم آسیب می رساند ، نور قوی در هر محیط متفاوت است و واحد اندازه گیری آن لوکس است.


در نهایت می توان به نوع استفاده در دکوراسیون مطب اشاره کرد که دارای نمایندگی دفتر نمایندگی با دفتر نشر یا فضاهای مربوط به پزشک و ساختمان پزشکان در نحوه طراحی و نحوه استفاده از المان ها می باشد.


برچسب ها : دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی املاک , دکور داخلی تجاری , دکوراسیون داحلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی اتاق خواب ,
+ نوشته شده در يکشنبه 14 شهريور 1400ساعت 20:53 توسط سیمین | | تعداد بازدید : 274

ساخت وبلاگ جدید رایگان خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]